Lipsa automotorului Desiro a fost rezolvata. A fost detasat altul pentru Putna.


O defecțiune a automotorului AM 2022 la aproape 3 săptămâni de revenirea pe traseul Suceava – Putna a necesitat retragerea lui la depoul de domiciliu pentru reparații și a creat „valuri” în mediul online, fiind văzut ca un eșec al operatorului feroviar de stat.

Defapt, nu este atât de simplu ca un automotor modern (raportat la parcul CFR CĂLĂTORI), să poata rula zile întregi la rând pe o infrastructură prost administrată și subfinanțată. De aici și problemele. Starea căii ferate este pe alocuri un dezastru, recunoscut oficial de măsurătorile periodice, însă reparațiile întârzie să apară, nefiind se pare o prioritate pentru compania de infrastructură.

Despre starea căii ferate vom vorbi în alt articol în detaliu, însă trebuie reținut că nu trebuie aruncat cu pietre (critici) dacă automotoarele se defectează pe această linie datorită sensibilității electronice cu care sunt dotate. Este un efort depus ca ele să poată circula pe o infrastructură scadentă la reparații de zeci de ani. CFR CĂLĂTORI depune eforturi în acest caz, însă CFR SA încasează TUI și își vede de treabă (licitații fără finalizare).

De astăzi, începând cu trenul R5627 a revenit o săgeată și anume 2036, pe care sperăm să o țină „încheieturile” cât mai multă vreme.

©Asociația Calea Ferată Dornești-Putna

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s